gesunde vollwertkost

De ce înfometarea NU ajută la slăbit?

Una dintre ideile foarte răspândite, dar și foarte comode pentru persoanele care vor să slăbească repede este ideea că „dacă nu mănânc, slăbesc“. Specialiștii nu contenesc să avertizeze că este o idee nu doar falsă, ci și dăunătoare în efortul de a slăbi. Iată de ce!

Organismul nostru produce și consumă energie. Între aceste două procese complexe trebuie să existe un anumit echilibru pentru buna funcționare a întregului organism și pentru reglarea termodinamică a acestuia. Când decidem să nu mâncăm decât foarte puțin sau punem pauze mari între mese și facem asta pe termen lung, organismul intră în așa-numitul „mod de înfometare“, care presupune consumul a mai puține calorii decât ceea ce consumă organismul nostru zilnic. Într-adevăr putem pierde mai multe kilograme într-un timp mai scurt, însă acest lucru nu va dura de regulă mai mult de câteva zile. Există efecte colaterale care nu trebuie neglijate și care pe termen lung sunt dăunătoare obiectivului de a pierde excesul de kilograme și a ne bucura de sănătate și o stare generală mai bună.

Slăbire prin înfometare? Îți riști sănătatea!

După al doilea război mondial, cercetătorii de la Universitatea din Minnesota au realizat un studiu devenit celebru despre înfometare. Voluntarii au avut timp de mai multe luni o dietă foarte săracă în calorii. Au pierdut într-adevăr până la 25% din greutatea corporală, dar au manifestat și alte modificări care i-au alertat pe cercetători:

  • o scădere semnificativă a ratei metabolice (până la 40%);
  • pierderea masei musculare într-o măsură similară scăderii țesuturilor adipoase;
  • scăderea capacității de efort fizic;
  • încetinirea reflexelor;
  • scăderea volumului inimii cu până la 20%, încetinirea pulsului și scăderea temperaturii corporale;
  • scăderea substanțială a libidoului;
  • semne de îmbătrânire precoce;
  • efecte psiho-emoționale puternice: nervozitate, anxietate, apatie, hiperemotivitate, depresie, rezistență foarte scăzută la stres (care fac orice cură de slăbire mult mai greu de suportat și dus la capăt).

Știai că, în urma deprivării alimentare, metabolismul crește pentru o perioadă scurtă (cel mult câteva zile)? Este exact ceea ce se întâmplă dimineața, după ce nu ne-am hrănit mai multe ore. Dacă însă „modul de înfometare“ continuă pe termen lung, metabolismul se va încetini treptat. Aceasta înseamnă arderea mai lentă a caloriilor și, în consecință, diminuarea eliminării depunerilor adipoase.

Așadar, un „efect pervers“ al dietelor de înfometare este riscul de a lua mai multe kilograme atât în timpul dietei, cât și (mai ales) după. În curele de slăbire prin înfometare, tiroida scade producția de hormoni care reglează metabolismul, iar organismul începe să stocheze energie. Din acest motiv apare și senzația de oboseală și lipsă de energie.

Slăbește sănătos și eficient cu ColonHelp

Dacă vrei să arăți bine, dar să te și simți bine și să nu îți riști sănătatea, ColonHelp (asociat cu ceaiul de slăbit SilhouetteHelp) este o soluție foarte bună. Cura de detoxifiere cu ColonHelp te poate ajuta să slăbești echilibrat, fără să te înfometezi. Fibrele din psyllium și semințele de in, introduse în formula ColonHelp, contribuie la menținerea senzației de sațietate atât de utilă în curele de slăbire. Totodată, pe lângă scăderea în greutațe, în urma curei de detoxifiere cu ColonHelp vei constata mai multe efecte benefice pentru sănătatea și starea ta zilnică:

  • reglarea tranzitului și dispariția tulburărilor digestive (balonare, indigestie, constipație etc.);
  • ajută la reglarea hipercolesterolemiei și la normalizarea glicemiei;
  • o stare generală mai bună, mai multă energie și capacitate de efort fizic și intelectual;
  • o rezistență mai bună în fața răcelilor;
  • efecte benefice în migrene, alergii, dureri menstruale și altele.

Știai că 1 gram de fibre ajută la arderea a 7 calorii? Fibrele nu au calorii și încetinesc transformarea carbohidraților în zahăr, ceea ce ajută organismul să folosească mai eficient glucoza din sânge. De asemenea, fibrele stimulează digestia și împiedică absorbția grăsimilor.

Dacă vrei să slăbești natural, fără riscuri și totodată să îți îmbunătățești starea generală, află mai multe despre ingredientele și efectele ColonHelp și ale ceaiurilor LiverHelp (detoxifiant hepatic) și SilhouetteHelp (ceai pentru slăbit) și încearcă-le!

32 thoughts on “De ce înfometarea NU ajută la slăbit?

  1. Costi

    Infometarea te ajuta la slabit daca nu stii sa mananci inteligent. Sunt atatea alimente slabe caloric ce pot fi consumate pe saturate fara sa te ingrasi. Poti consuma o salata de varza, carne fara grasimi la gratar, broccoli, salata mexicana si multe altele.

    Răspunde
  2. Andrei

    Foarte putini sunt informati de cum ar trebui sa manance corect. Li se spun ca e sanatos sa manance fructe doar ca mai mult de 400 g de fructe te pot baga in cercul foamei si mai rau si mai ales daca le mananci seara. Mai sanatoase sunt legumele si carnea preparata corect.

    Răspunde
  3. Mirela Antohi

    Infometarea nu este deloc o solutie! Iti pui organismul in pericol si se pot crea dezechilibre de pe urma carora va imbolnaviti! Adoptati o dieta sanatoasa, nu sariti peste mese si mancati fibre care va confera satietate. ColonHelp este un produs ce va asigura cantitatea de fibre necesare. Pofta buna!

    Răspunde
  4. Alice

    Infometarea duce la deshidratare, iar deshidratarea duce la imbatranirea prematura a pielii. Pielea este un aspect foarte important al frumusetii feminine, de ea trebuie sa avem cea mai mare grija, corpul il mai putem modela insa pielea o data ce si-a pierdut elasticitatea nu mai poate fi recuperata.

    Răspunde
    1. Lory

      Si totusi fara infometare slabesti foarte greu.Nu dispui de timp permanent sa mergi la sala zilnic.
      Atunci nu mai mananci dupa masa de pranz si pana a doua zi dimineata . Si tot infometare se numeste.

      Răspunde
  5. LED

    Am injumatatit cantitatea de mancare zilnica si in 4 luni am ajuns de la 91 la 75kg. La toate astea am adaugat o ora de mers in ritm rapid in aproape fiecare zi.

    Răspunde
    1. Catalina

      Mersul rapid mi-a facut si mie f mult bine. Am economisit benzina, nu m-am mai stresat in trafic si am avut un tonus fizic si psihic mult mai bun. Pacar ca acum este vremea cam urata, din martie vreau sa reincep sa merg pe jos.

      Răspunde
  6. Minodora

    Cea mai buna metoda sa scapi de kilogramele in plus este un stil de viata sanatos. Asa cum auzim mereu la TV, trebuie sa evitam consumul de sare,zahar,prajeli,grasimi in exces si sa consumam 2 l de lichide pe zi. Daca urmati aceste sfaturi si pe laga mai adaugati in dieta si necesarul zilnic de fibre si minerale, vitamine si 30 de minute de sport, este imposibil sa ne plangem de Kilograme in plus! Spor la slabit!

    Răspunde
  7. Carmen

    Am de gand sa intru foarte slaba in vara, asa ca va urmaresc cu mare intres. Am urmarit si emisiunea, pe doaman Carmen Bruma o admir de foarte mult timp am si carte si DVD de la ColonHelp o sa incerc sa fac exact tot ce am gasit in carte, de la miscare pana la exercitii fizice.

    Răspunde
  8. Veronica

    Intotdeauna cand vrem sa slabim avem tendinta sa ne infometam si dupa terminarea curei ne ingrasam la loc. De aceea cred ca ar trebui sa consultam un medic nutritionist pentru a fi bine informati asupra meniului si asupra miscarii pe care trebuie sa o practicam zilnic.

    Răspunde
  9. Flory

    Infometarea nu ajuta la slabit pt ca nu poti sa rezisti foarte mult timp nemancat si cand te vei apuca sa mananci nu te vei mai opriiii!!!!

    Răspunde
  10. Daciana

    Eu vreau sa folosesc ColonHelp in combinatie cu SilhouetteHelp pentru ca am inteles ca dau rezultate mai bune impreuna. Vreau sa incep din primavara asta ca sa arat bine pana la vara.

    Răspunde
  11. Nadin

    Buna ziua!In aceasta zi frumoasa de primavara vreau sa va urez numai de bine si sa va multumesc ca sunteti alaturi de noi si veniti meru cu aticole noi, pentru o viata mai buna si mai sanatoasa.

    Răspunde
  12. Veronica Beatrice Albu

    Sunt disperata! Am 25 ani, 1m 60 cm si am colac in jurul abdomenului. NU ma mai suport! Cum pot scapa foarte repede de aceasta grasime? As manca in continuu! Nu imi pot potolesc foamea cu nimic si nici infometata nu pot sta! Ajutati-ma!

    Răspunde
  13. Corina

    Personal am rezolvat problema slabirii. De 3 luni administrez ColonHelp si am slabit 12 kg. Acum administrez o doza de intretinere.

    Răspunde
  14. Felicia

    Eu iau ColonHelp dar am grija si la alimentatie. Mananc moderat in special fructele dulci care imediat te baga in cercul foamei….mare grija.

    Răspunde
  15. Anica

    Imi place acest articol! Avem nevoie de educatie in alimentatie, nici infometarea si nici mancatul in exces nu sunt o solutie, intodeaua trebuie sa alegem variata de mijloc, este cea mai sanatoasa!

    Răspunde
  16. Monica

    Aveti idee ce metoda as putea sa folosesc pentru scaderea un greutate? vreau sa slabesc urgent 7 kg si parca nu ma incumet sa ma infometez, mai ales dupa ce am citit acest articol.

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      @Monica: Nu este posibil sa slabiti repede si sanatos. O pierdere sanatoasa in greutate este cam de 3-4 kilograme pe luna si acest lucru se poate realiza prin modificarea dietei si mai multa miscare. Curele de detoxifiere sunt indicate in dietele de slabire pentru ca ajuta la accelerarea metabolismului si la eliminarea reziduurilor din organism. Va recomandam sa utilizati cu incredere produsele din gama ColonHelp.

      Răspunde
  17. Irina

    Buna ziua!infomatarea da depndenta, ajungi sa nu mai poti manca nimic plus ca ti se pare tot timpul ca esti grasa si vrei sa slabesti din ce in ce mai mult. Eu optez pentru ,,asa nu” in acest caz. Se poate scadea in greutate si sanatos si aveti un exemplude produs care va asigura fibrele zilnice:ColonHelp.

    Răspunde
  18. Mirela

    Infometarea nu ajuta la slabit pt ca lipsa alimentelor din organism doar iti dau impresia ca esti mai slab. Este normal daca nu mananci sa iti scada burta, dar imediat ce te razbeste foamea si incepi sa mananci necoltrolat, pt ca iti este foame si nu poti controla asta, burtica o sa creasca si mai mare si automat o sa mananci si mai repede pt ca vrei sa dispara acea senzatie. Si uite asa ne ingrasam din ce in ce mai mult.

    Răspunde
  19. Irina

    Infometarea nu face altceva decat rau! Am o prietena care a ales aceasta cale si nu a facut altceva decat sa isi slabeasca si deregleze metabolismul! A trebuit sa ajunga la medic din cauza obsesiei sale pentru slabit. Acum este mai bine, a mers si la un medic nutritionist care i-a facut un regim alimentar potrivit nevoilor organismului sau si mai ales care contine alimente care ii plac. Din cate stiu, dimineata ia o portie de ColonHelp cu iaurt/ lapte/ ceai sau apa…depinde de regim si in timpul zilei, pe langa o cantitat destul de mare de apa, si alte ceaiuri bea si Silhouette Help si este foarte multumita acum. Sbabeste sanatos si nici nu se mai infometeaza!

    Răspunde
  20. Dalma

    Pentru mine infometarea insemana tortura! Incep sa-mi tremure picioare si apoi tremur toata, eu chiar nu stiu cum pot unii oameni sa se infometeze. Cura cu ColonHelp si cu ceai SilhouetteHelp am incercat-o si eu, a dat rezultate foarte bune la mine, am slabit si cel mai important nu am murit de foame.

    Răspunde
  21. lorena

    Atunci cand alegem aceasta cale trebuie puse in balanta toate consecintele. Stiu ca unele pesoane ajung atat de obsedate de greutatea lor, incat aleg sa se infometeze, dar sa ne gandim putin si cum o sa arate pielea nostra dupa ce nu o sa mai primeasca vitamine, minerale, nu o sa mei fie corect hidratata, lipsa de energie o sa atraga si mai multe consecinte…ar trebui sa se faca mai multe campanii cu acesta tema!

    Răspunde
  22. Georgiana

    Eu am ales sa fiu vegana(adica sa fac mai mult foame pt ca nu am stiut sa ma alimentez corect) si timp de trei ani nu am consumat deloc proteina animala, nici macar peste. Proasta alegere! Desi merg des la sala nu am nici un pic de fibra, textura pielii este imbatranita…Acum am inceput sa mananc si treptat sa introduc anumite alimente in dieta mea. Sper sa fie bine!

    Răspunde
  23. Dora

    Nu stiu cum ti s-a intamplat tie asta, Giorgiana! Eu am o prietena care este vegana de foarte multi ani si arata excelent la 40 de ani…nu are riduri nu are celulita. Eu cred ca tu nu ai stiut sa te alimentezi corect si ai stat mai mult nemancata, iar organismul daca nu a primit ce avea nevoie n ormal ca a inceput sa iti arate acest lucru…

    Răspunde
  24. Mianda

    Eu nu stiu cum pot unii sa se infometeze…eu daca nu mananc mi se taie picioarele, mi se face rau, nu inteleg cum pot sa ajunga sa nu mai mance nimic, cum fac anorexicii!

    Răspunde
  25. Luminita

    Am auzit ca fotomodele pentru a fi cat mai slabe mananca vata si beau apa sa se umfle si sa dea senzatia de satietate. Mai bine manaca niste fibre au acelasi efect, dar si beneficii.

    Răspunde
    1. Damiana

      Luminita eu am fost fotomodel si pot sa confirm ca ele se folosesc de aceasta practica nesanatoasa pentru a fi cat mai slabe, dar sa stii ca asta este doar una dintre metodele nesantoase, exista mult mai multe.

      Răspunde

Lasă un răspuns

