Diet

Grăsimea abdominală, un pericol major pentru sănătate

Inestetica grăsime abdominală este o problemă foarte des întâlnită atât la femei, cât și la bărbați (din păcate chiar și la copii). Multe persoane sunt deranjate estetic de acest lucru, dar prea puține înțeleg motivele pentru care specialiștii avertizează că grăsimea abdominală este chiar mai periculoasă pentru sănătate decât obezitatea în general…

De fapt, în zona abdominală avem două tipuri de grăsime: primul strat (care acoperă „pătrățelele de mușchi“ pe care am vrea să le avem) este format din grăsimea subcutanată, aflată între piele și mușchii abdominali; al doilea strat este grăsimea viscerală, care îmbracă organele interne. Aceasta din urmă este cauza așa-numitei „burți de bere“ la bărbați, când abdomenul este foarte proeminent și destul de tare la palpare. Ambele straturi de grăsime sunt dăunătoare pentru sănătate, așa cum arată studiile, dar cea viscerală este realmente o bombă cu ceas pentru întregul organism.

Care sunt factorii care favorizează grăsimea abdominală?

Printre factorii favorizanți ai acumulării de grăsime abdominală se numără:

  • alimentația dezechilibrată ca conținut (multe zaharuri, grăsimi, alimente rafinate, aditivi alimentari și potențiatori de gust), cantitate și program (privarea de micul dejun, cinele copioase la ore târzii etc.)
  • sedentarismul
  • stresul
  • fumatul și alcoolul
  • vârsta
  • lipsa somnului și a odihnei suficiente
  • tulburările hormonale asociate menopauzei

Ce riscuri presupune grăsimea abdominală?

Grăsimea viscerală nu este pur și simplu inestetică și inactivă, așa cum am putea crede, ci este activă din punct de vedere biologic și un pericol real pentru sănătate, deoarece:

  • Secretă în mod constant substanțe inflamatoare și diferiți hormoni, ceea ce constituie o încărcătură suplimentară pentru detoxifierea hepatică.
  • Stochează multe toxine liposolubile.
  • Conform unui studiu realizat în Spania („International Journal of Obesity“, 2005), grăsimea abdominală secretă și o proteină (precursoare a angiotensinei) care contribuie la comprimarea vaselor de sânge, ceea ce favorizează hipertensiunea.
  • Contribuie la creșterea rezistenței la insulină (printre altele prin secretarea proteinei RB4), ceea ce mărește riscul de afecțiuni cardiovasculare. (Atunci când glicemia crește după ce mâncăm, pancreasul secretă insulină pentru a ține sub control glicemia. În cazul rezistenței la insulină, organismul nu mai răspunde la o secreție pancreatică normală, motiv pentru care pancreasul începe să producă mai multă insulină decât este necesar. Insulina nu mai poate controla glicemia, zahărul din sânge crește periculos de mult și afectează în timp celulele, nervii și arterele).
  • Se asociază cu ficatul gras (steatoză), ceea ce este sursa multor tulburări hepatice și digestive.
  • La menopauză, din cauza opririi producției de hormoni, țesuturile grase devin principala sursă de estrogeni din organism. Grăsimea abdominală secretă cantități mari de hormoni, ceea ce favorizează tumorile mamare, dar și cancerul colorectal.

Grăsimea abdominală și riscul de afecțiuni cardiovasculare

Un studiu întins pe o perioadă de 14 ani (prezentat la întrunirea Societății Europene de Cardiologie – Munchen, august 2012) a arătat că persoanele cu obezitate abdominală au un risc cu 50% mai mare de a deceda din cauza oricăror patologii, în comparație cu indivizii cu circumferință abdominală normală. Studiul a evaluat peste 12.700 de pacienți și a analizat riscul cardiovascular în funcție de indexul de masă corporală și raportul talie-șolduri. Conform autorilor, și mai șocant a fost faptul că riscurile pentru sănătate asociate unei greutăți normale, dar cu obezitate abdominală s-a dovedit a fi similar cu cel al persoanelor care fumează un pachet de țigări pe zi.
Alte studii au arătat că această grăsime determină un risc de 3 ori mai mare de afecțiuni cardiovasculare letale.
În iulie 2012 a avut loc la Quebec al treilea Congres Internațional de Obezitate Abdominală. Specialiștii au sublinat pericolul enorm pe care îl reprezintă ignorarea de către marea masă a populației a riscurilor grăsimii abdominale pentru sănătate.

Știai că pierderea a doar 5%-10% din grăsimea corporală totală poate genera o pierdere de 10%-30% din grăsimea viscerală?

Grăsimea abdominală crește riscul de diabet

Un studiu recent („Journal of the American Medical Association“, septembrie 2012), realizat pe 700 de persoane cu obezitate abdominală care nu sufereau de diabet sau afecțiuni cardiovasculare, a descoperit că în următorii 7 ani, 11% dintre aceste persoane au dezvoltat diabet. Riscul crescut de astfel de afecțiuni s-a dovedit mai mare chiar și față de persoanele obeze care nu prezentau o grăsime abdominală accentuată.

Grăsimea abdominală afectează ficatul

Dintre toate organele care suferă din cauza stratului de grăsime viscerală, ficatul este cel mai periclitat. Toate toxinele și hormonii eliberați de stratul adipos sunt filtrați hepatic, în plus față de toxinele procesate în mod normal.
Odată cu vârsta crește invariabil masa țesutului adipos și scade cea musculară, precum și rata metabolismului, ceea ce constituie o dificultate în plus în calea păstrării unei greutăți sănătoase, respectiv a unei talii normale. La femei se poate întâmpla ca, începând cu vârsta a doua, grăsimea abdominală să se mărească substanțial, deși cântarul nu arată diferențe mari de greutate.

O asociere surprinzătoare, dar directă: grăsimea abdominală și creierul

Un studiu longitudinal realizat pe parcursul a 27 de ani, efectuat pe aproape 10.300 de persoane („British Medical Journal“, 2005), a arătat că grăsimea abdominală este un factor favorizant pentru demență și degenerare cerebrală, independent de alte comorbidități.

Știai că fumatul și lipsa somnului (mai puțin de 5 ore pe noapte) sunt factori care favorizează direct acumularea de grăsime abdominală?

Stresul cronic – condamnat și în dosarul „grăsimii abdominale“

Stresul prelungit duce la niveluri ridicate de cortizol, printre ale cărui efecte se numără creșterea nivelului de acizi grași liberi în sânge și creșterea rezistenței la insulină. De aici, legătura cu depunerile adipoase abdominale este directă.

Ai grăsime abdominală? Ai risc crescut de osteoporoză!

Cercetătorii de la Massachusetts General Hospital au analizat impactul grăsimii abdominale asupra densității osoase. Printre măsurătorile efectuate la femeile aflate la menopauză care au participat la studiu s-a numărat și măsurarea densității minerale, respectiv a grăsimii aferente vertebrei lombare L4. S-a constatat că, spre deosebire de orice alt tip de grăsime studiată, grăsimea abdominală (atât subcutanată, cât și viscerală) s-a asociat cu grăsimi în măduva osoasă și o scădere a densității osoase.

Știai că grăsimea abdominală este una din cauzele apneei în timpul somnului?

Grăsimea abdominală și durerile de spate

Un experiment interesant efectuat de Armata SUA a inclus 120 de soldați care au efectuat exercițiile de fitness militare, care aveau ca efect și scăderea grăsimii viscerale, respectiv tonifierea centurii abdominale. Soldații care au efectuat cele mai multe abdomene au avut o rată mult mai mică de dureri de spate și tendinită ahiliană decât colegii lor, chiar și decât cei care făcuseră mai multe alergări sau flotări. Concluzia specialiștilor a fost că întărirea musculaturii abdominale, mai mult decât alte tipuri de exerciții fizice, influențează benefic funcționarea motorie a întregului organism.
De asemenea, întrucât musculatura abdominală este interconectată cu musculatura spatelui, a coloanei vertebrale și cea fesieră, scăderea grăsimii abdominale și întărirea musculaturii pot avea doar efecte benefice pentru postură, coloana vertebrală și mobilitate.

ColonHelp, o soluție naturală pentru a scăpa de grăsimea abdominală

Nici ignorarea problemei, nici dieta de înfometare sau doar exercițiile fizice extenuante nu vor rezolva problema. Specialiștii arată că combinația dintre o dietă sănătoasă, care accelerează metabolismul, și un program de exerciții adecvat reprezintă singura și totodată cea mai bună soluție pentru a scăpa de toate riscurile pe care le implică grăsimea abdominală.

Nu dispera! Cura de detoxifiere cu ColonHelp, alături de o dietă echilibrată, și un program de exerciții fizice constant pot rezolva problema!

Încearcă ColonHelp – cu siguranță vei găsi pe site-ul nostru multiple motive pentru care ColonHelp poate avea efecte benefice foarte importante pentru tine.
Fibrele pe care le regăsești în cura de detoxifiere cu ColonHelp sunt una din principalele recomandări pentru sănătate digestivă și scăderea în greutate, în mod particular a grăsimii abdominale. Pe de o parte, consumul alimentelor cu fibre necesită o mestecare îndelungată, ceea ce încetinește consumul hranei și reduce cantitatea ingerată. Pe de altă parte, odată ingerate, fibrele ajută la scăderea colesterolului și a glicemiei, îmbunătățirea răspunsului la insulină, creșterea senzației de sațietate după consumul unei cantități mai mici de hrană. Astfel se reduce și aportul de calorii, ceea ce forțează organismul să consume din depozitele adipoase. Ca să nu mai vorbim despre beneficiile detoxifierii intestinale și hepatice, care contribuie la menținerea unui indice de masă corporală normal.
ColonHelp conține o cantitate substanțială de semințe de in, măcinate împreună cu uleiul de in printr-o procedură specială. Printre beneficiile majore ale acestora se numără aportul de fitoestrogeni, lignani și în mod particular Omega 3. Efectele asupra scăderii grăsimii abdominale nu sunt puține, conform studiilor: stimularea răspunsului corect la insulină, contribuție la reglarea glicemiei și a colesterolului, precum și la creșterea senzației de sațietate (conform unui studiu spaniol publicat în „Appetite“, 2008), scăderea nivelului lipidelor, reducerea inflamației intestinale.
În plus, unele experimente au arătat că un program susținut de exerciții fizice, asociat cu aportul de Omega 3, mărește rata arderii caloriilor în urma efortului fizic – deci faci mișcare în mod mai eficient.
La aceste ingrediente ale ColonHelp se adaugă combinația de plante cu efect diuretic și de stimulare a secrețiilor hepato-biliare și gastrice (pătrunjel, oregano, coriandru, chimen) împreună cu argila detoxifiantă și remineralizantă. Formula naturală a ColonHelp te poate ajuta nu doar să rezolvi multe probleme digestive (cu implicațiile imunitare și cardiovasculare interente), dar și să pierzi din stratul de grăsime abdominală și generală, pentru a te bucura de mai multă sănătate și energie în fiecare zi.

28 thoughts on “Grăsimea abdominală, un pericol major pentru sănătate

  1. Mircea

    Am luat in greutate cam 10 kg si in special pe burta am pus. Respir greu cand urc scarile si prietena imi spune dovlecel. Vreau sa urmez o cura cu ColonHelp. Da rezultate daca nu tin un regim alimentar strict?

    Răspunde
  2. Costina Toader

    E normal sa iti miroasa pielea dupa ce bei ceaiul de slabit SilhouetteHelp? Beau si eu si sotul meu de cateva saptamani acest ceai si simt ca si dupa ce ne spalam ca ne miroase pielea a plante, a patrunjel..Deranjant!!!

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Este posibil ca la inceputul unei cure de detoxifiere sa apara un miros deranjant la nivelul pielii prin eliminarea anumitor toxine. Aceste cazuri sunt in general izolate, fiind vorba de persoane care manifestau o disbioza la nivel intestinal sau cu o acumulare masiva de toxine la nivelul pielii.

      Răspunde
  3. Margareta

    Bunica mea are foarte multa grasime pe abdomen. A mers si la doctor, a facut si o colonoscopie, cred ca asa se numeste, rezultatele au fost bune. Dar o deranjeaza atat grasime…nu mai stie ce sa faca. Eu o sa cumpar produsul asta colonhelp si o sa il dau cadou. Sa speram ca o sa avem rezultate.

    Răspunde
  4. Ciprian

    Pentru eliminarea grasimii abdominale fac si eu de doua luni cura de ColonHelp. Eliminarea acestei grasimi este un proces foarte greu.In perioada aceasta un singur cm am reusit sa scad. Am nevoie sa scap de 5-6 cm.Asta inseamna inca 6 luni de cura. Cura de ColonHelp se poate face 3 luni apoi pauza .Ce este de facut?

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Daca aveti nevoie de o perioada mai indelungata de cura puteti folosi produsul ColonHelp pana la 6 luni. Dupa primele 3 luni reduceti doza la jumatate fata de perioada curei de detoxifiere. Fiind un produs 100% natural, ColonHelp se poate utiliza si ca un supliment de fibre in alimentatie fara a crea dependenta.

      Răspunde
  5. Gabriela

    Si eu administrez ColonHelp pentru slabit. Fara dieta si putina miscare zilnica, nu reusesti sa slabesti numai cu ColonHelp. Trebuie sa faci si miscare zilnic daca doresti sa slabesti cu ColonHelp.

    Răspunde
  6. Mira

    Buna ziua! eu am avut mereu aceasta problema a grasimii abdominale, inca de cand am inceput sa ma dezvolt, asa este conformatia mea, am picioare subtiri, maini subtiri, iar in zona abdomenului am grasime…Orice as face stiu ca nu voi putea scapa de ea…dar tot citind despre asta am gasit articolul dvs si am gasit ceva care s-ar putea sa ma ajute(nu pentru a da jos grasime de pe abdomen, repet asa este conformatia mea) ci pentru a ma simiti mai bine, o cura de detoxifiere cred ca este ideala in aceasta perioada si poate si cu putin sport reusesc macar sa ma tonific si nu o sa mai fie atat de evident ca am burtica.

    Răspunde
  7. Raluca

    ColonHelp chiar actioneaza la nivelul grasimii abdominale. Este destinat reglarii si detoxifierii intestinale. Este specific problemelor de tranzit.

    Răspunde
  8. Rica

    Aceasta este prima luna incheiata de cura cu produsul ColonHelp.Am slabit 4 kg si am pierdut 3 cm in talie. Sunt foarte multumita .Voi urma cura 3 luni cu produsul ColonHelp.

    Răspunde
  9. Mihaela

    Si eu as dori sa mai slabesc, in special in zona abdominala. Am inteles ca aici se slabeste cel mai greu si foarte important este sa am o dieta sanatoasa.

    Răspunde
  10. Roxana Popescu

    Sa inteleg ca scap de colacelul din jurul taliei cu cele doua produse ColonHelp si SilhouetteHelp? Pot consuma mai mult pentru mai multi centimetrii in minus?

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Pachetul Supersilueta (ColonHelp+SilhouetteHelp) va ajuta alaturi de o dieta sanatoasa si sport sa scadeti in greutate, sa aratati si sa va simtiti mai bine. Cele doua doze se administreaza conform prospectului, nu este recomandat sa luati o doza mai mare decat doza adecvata. Procesul de slabire este un proces de durata care trebuie urmat de o dieta sanatoasa pentru a mentine rezultatele in timp!

      Răspunde
  11. Bogdan

    Am asociat dieta cu o ora zilnic sala ,doua masuri de ColonHelp si rezultatu este vizibil.Am slabit 4 kg intr-o singura luna . Ma simt excelent.

    Răspunde
  12. Larisa

    Buna ziua!Pe mine m-a ajutat silhouetteHelp sa dau grasimea de pe burta jos. Este drept ca nu avem doar pe burta, am slabit in 4 luni 20 de kg. Eu sunt foarte multumita!

    Răspunde
  13. Loredana Chisca

    Ciao! Dupa ce am nascut fetita, acum de 3 ani, am ramas cu grasime pe abdomrn..am un colac de care nu scap. Ma ajuta ceaiul SilhouetteHelp? Imi topeste grasiea? Stiu ca toata lumea imi spune sa fac miscare…dar fac..credeti-ma!!! Sa alergi toata ziua dupa un copil de 3 ani..este sport extrem!!!

    Răspunde
  14. Tudor Andrei Vlas

    Salut! Ma numesc Tudoe si am 32 ani. Mi-am facut analize si mi-a iesit colesterol mare. Doctora internista mi-a zis sa slabesc (eu am 104 kg, 1, 74 inaltime). Mi-a fost interzis consumul de bauturi alcoolice. Sa inteleg ca daca beau 2-3 beri..nu imi scade colesterolul? E vara si dupa serviciu, la masa, mai beau cate o bere..sa ma racoresc!!! Beau si femeile cate 2 beri, dar eu…

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      @Tudor Andrei Vlas: Alcoolul este metabolizat in ficat, ducand la cresterea colesterolului rau si a trigliceridelor din sange. Consumul de alcool este una dintre cauzele cele mai frecvente ale steatozei hepatice (ficatul gras), adica a acumularii grasimilor in ficat.

      Răspunde
  15. Iulia

    Am administrat Silhouette Help pentru slabit si dupa o luna si jumatate, aproape doua, am observat o imbunatatire considerabila a aspectului tenului!! De slabit nu am slabit decat vreo 2 kg, dar cred ca asta se datoreaza si faptului ca am un job sedentar de 9 ore la birou :(! O sa incerc sa fac mai multa miscare, dar in privinta tenului m-a luat chiar prin surprindere si m-am bucurat foarte mult. Pana si colegele de la serviciu au observat!😀

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Acest lucru este posibil deoarece pe langa rolul in curele de slabire SilhouetteHelp este in acelasi timp protector hepatic, revigorant si detoxifiant.
      SilhouetteHelp este recomandat pentru:
      – cure de slabire neepuizante, cu reglarea si mentinerea greutatii corporale in timp;
      – arderea grasimilor excedentare;
      – reducerea colesterolului si un mai bun control al glicemiei;
      – detoxifierea si protectia ficatului;
      – stari de astenie fizica si intelectuala, ca revigorant, anemie;
      – stimularea circulatiei periferice;
      – imbunatatirea digestiei si calmarea durerilor abdominale.

      Răspunde
  16. Traian

    Consum de doua luni ColonHelp si Silhouette Help, fac 40 de minute miscare zilnic, nu mai consum dulciuri in exces si silueta mea incepe sa se contureze.Am slabit 4 kg in acest timp,nu sunt lesinat, nu sunt infometat si ma simt chiar mai bine ca atunci cand nu incepusem administrarea produselor ColonHelp si Silhouette Help.

    Răspunde
  17. Alexandra

    Am cumparat si eu SilhouetteHelp pentru scaderea in greutate dar am citit mai sus ca ajuta si la un aspect mai bun al tenului, asta ma bucura foarte mult, pentru ca eu in trecut am avut ceva probleme cu tenul.

    Răspunde
    1. Delia

      Nu stiu cat te ajuta sa iti imbunatatesti aspectul tenului, pentru ca eu nu am avut nevoie de asa ceva, dar sigur te ajuta sa slabesti, eu nici nu visam sa dau 5 Kg jos in doua luni, mai ales ca nici nu prea fac sport.

      Răspunde
  18. Luiza

    Ma bate si pe mine un gand sa cumpar SilhouetteHelp si ColonHelp. As putea sa le iau imreuna, adica sa pun ColonHelp in ceai si sa beau asa?

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Puteti administra produsul ColonHelp si in ceaiul SilhouetteHelp sau daca il administrati in iaurt, beti un pahar mare de ceai la 10-15 min (in loc de paharul mare de apa recomandat).

      Răspunde
  19. Budeanu Ana-Maria

    Urat se vede stratul de grasime abdominala – mai ales la o femeie. Barbatii sunt predispusi..asa mi se pare mie. Colacelul damelor este mai moale decat al babatilor, oare de ce?

    Răspunde

Lasă un răspuns

