slabire_fibre

Fibrele, secretul slăbirii sănătoase!

Fibrele ajută la pierderea în greutate nu numai datorită faptului că dau senzaţia de saţietate, dar şi pentru că acţionează asupra hormonilor care reglează apetitul.

În ciuda faptului că de cele mai multe ori avem un aport caloric mult peste necesar, foarte rar ne simţim sătui. O dietă bazată pe alimente procesate şi produse sărăcite în nutrienţii de care organismul are nevoie pentru a se instala senzaţia de saţietate duce la obezitate şi, în acelaşi timp, privează organismul de substanţele nutritive de care are nevoie pentru buna desfăşurare a proceselor metabolice. Problema cu alimentele procesate este că nu conţin fibre, iar acest lucru duce la încetinirea tranzitului intestinal. Neeliminarea reziduurilor la timp duce la acumularea lor în intestine, iar asta contribuie la luarea în greutate, dar şi la instalarea constipaţiei cronice.

Cum te ajută fibrele să slăbeşti?

Cercetările desfăşurate la Centrul pentru Obezitate Tufts (New England Medical Center, Boston, SUA) au arătat că persoanele care consumă zilnic 14 g de fibre în plus au un aport caloric mai redus cu 10%, iar cei care au consumat în fiecare zi cu 12 grame mai multe fibre au slăbit 500 de grame pe lună. Acest lucru este posibil deoarece fibrele contribuie la eliminarea grăsimilor din tractul intestinal, împiedicând organismul să absoarbă o parte din grăsimile ingerate. Fibrele măresc volumul bolului alimentar şi ajută la trecerea mai rapidă a acestuia prin tractul intestinal. Spre deosebire de alte alimente, cele care conţin fibre trebuie mestecate mai mult, iar acest lucru permite creierului să declanşeze senzaţia de saţietate înainte de a mânca mai mult decât este necesar, ştiut fiind faptul că această informaţie ajunge la creier cu 15 minute întârziere.

Bine de ştiut!
Cantitatea de fibre recomandată este de 25-30 de grame pe zi.

Sunt două tipuri de fibre, fiecare cu rolul ei specific în lupta contra depozitelor de grăsime:

• Fibrele insolubile traversează tractul intestinal intacte şi sunt responsabile cu asigurarea unui tranzit intestinal bun, eliminarea reziduurilor toxice din colon şi menţinerea acidităţii optime la nivelul stomacului. Fibrele insolubile contribuie la eliminarea scaunului şi a toxinelor din organism.

• Fibrele solubile se leagă cu acizii graşi, contribuind astfel la scăderea colesterolului. De asemenea, încetinesc absorbţia glucozei, facilitând utilizarea zaharurilor ca sursă de energie şi nu stocarea lor sub forma depozitelor de grăsime. Reglarea nivelului insulinei împiedică instalarea rapidă a senzaţiei de foame şi astfel consumul de alimente va fi redus.

Bine de ştiut!
Cele mai bune surse de fibre sunt fructele şi legumele crude, cerealele integrale şi seminţele.

Aşa îţi asiguri necesarul zilnic de fibre!

• Mănâncă pâine din făină integrală la micul dejun: 3 g fibre/felie.
• Alege gustări sănătoase: nuci, seminţe, fructe oleaginoase nesărate şi neprăjite.
• Mănâncă fructe şi legume crude, nedecojite, căci coaja conţine cea mai mare cantitate de fibre.
• Adaugă tărâţe când pregăteşti pâinea sau alte produse de panificaţie.
• Creşte aportul de fibre adăugând în lactate (iaurt, brânzeturi) fructe proaspete, legume, cereale integrale.
• Consumă leguminoase (fasole, mazăre), cereale integrale, fructe uscate, tărâţe de grâu.

Măreşte aportul de lichide până la doi litri pe zi, în funcţie de nevoile organismului. În lipsa apei, fibrele pot cauza constipaţie!

Gama ColonHelp, în ajutorul sănătăţii tale!

Dacă îţi este imposibil să acoperi necesarul de fibre din alimentaţie, apelează la un supliment din fibre alimentare. Alege din Gama ColonHelp, suplimente alimentare pe bază de fibre din in şi psyllium, produsul adaptat nevoilor tale: ColonHelp clasic, pentru reglarea tranzitului intestinal şi detoxifiere, ColonHelp Detox Forte, pentru detoxifiere şi refacerea mucoasei intestinale, sau ColonHelp Probiotic Forte, pentru detoxifiere şi reechilibrarea florei intestinale.

Bine de ştiut!
Creşte treptat cantitatea de fibre din dietă. O cantitate prea mare de fibre provoacă balonări şi gaze!

23 thoughts on “Fibrele, secretul slăbirii sănătoase!

  1. Oana Visan

    Slabirea, acest proces complex este sustinut de un consum mare de apa, de miscare si stil de viata sanatos. Ne putem ajuta si de fibre, ca de exemplu ColonHelp.

    Răspunde
    1. Anca

      Sunt foarte importante fibrele intr-o cura de slabire! Iar ColonHelp chiar contine tot ce iti trebuie ca sa poti slabi frumos si sanatos! Eu l-am incercat, de fapt am facut o cura intreaga de 3 luni si chiar am fost multumita de rezultate! Il recomand cu drag!

      Răspunde
  2. Andreea

    Nu numai ca ne putem ajuta de fibre, acestea au un rol foarte important intr-o cura de slabire! Iar despre ColonHelp nu am decat cuvinte de lauda! Pe mine m-a ajutat foarte mult in lupta cu kilogramele si mai ales cu marirea concumului de apa. Am administrat ColonHelp si pe langa faptul ca mi-am reglat tranzitul, am slabit in 2 luni deja 4 kg, am invatat sa beau si mai multa apa. Si nici nu m-am fortat pentru ca pur si simplu imi cere organismul!

    Răspunde
  3. Mirela

    In concluzie, inteleg ca este foarte sanatos sa ne luam acel aport zilnic de fibre. Daca un singur produs poate sa faca asta, cu atat mai mult vreau sa-l folosesc si eu. Am tot auzit de ColonHelp si de le prietene care l-au consumat si am inteles ca este chiar bun cu iaurt.

    Răspunde
  4. Simziana

    Reteta mea pentru slabire:Fara dulciuri si bauturi carbogazoase,miscare o ora zilnic, ColonHelp doua doze si rezultatele nu vor inceta sa apara . Garantat.

    Răspunde
  5. Doina

    Buna ziua! Si eu am folosit ColonHelp in cura de slabire si chiar a fost un mare ajutor, dar asta nu presupune sa mananci orice si sa slabesti, insa nici sacrifici prea mari nu am facut, doar am mancat sanatos.

    Răspunde
    1. Anastasia

      Si foarte foarte important este sa nu mananci seara cu 3-4 ore inainte de mancare! Chiar este foarte important acest lucru! Cel putin in cazul meu a fost f important!

      Răspunde
  6. Mara

    Am slabit cu fibrele din ColonHelp 10Kg, mi l-a recomandat o prietena. Ea nu a doarit sa scada in greutate, l-a luat pentru tranzit si a dat rezultate si la ea. Oricum nu credem ca o sa mai dau vreodata cele 10 kg jos!

    Răspunde
    1. Amelia

      Si eu am slabit 6 kg in 2 luni si jumatate cu ColonHelp si sunt foarte multumita! Vreau sa mai dau inca 2 si ma opresc! Apoi o sa iau doar pentru intretinere!

      Răspunde
  7. Luminita

    Cum pot sa scap de transpiratia excesiva?
    De cand am inceput cura de slabire cu fibre ma confrunt cu aceasta transpratie in exces!

    Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Transpiratia poate reprezenta un efect al intensificarii metabolismului, o reactie a cresterii consumului de apa si de asemenea un efect al instalarii anotimpului cald. Ca în multe alte afecţiuni, regimul alimentar joacă un rol foarte important. Dacă transpirati mai mult decât în mod normal, este bine să ştiti că trebuie să evitati carbohidraţii complecşi, optând în schimb pentru cerealele cu conţinut ridicat de fibre, laptele consumat trebuie să aibă cât mai puţine grăsimi iar cantitatea de sare şi de condimente trebuie limitată drastic.
      De asemenea, este important să consumati alimente bogate în calciu, să le evitati pe cele cu miros pronunţat, cum este ceapa sau usturoiul, pentru că pot da un iz şi mai neplăcut transpiraţiei şi să beti cât mai multe lichide, de preferat apă, minimum 8 pahare pe zi, pentru a echilibra nivelul hidric din organism şi pentru a menţine constantă temperatura corpului.
      Reţineti că anumite substanţe precum cafeina, Guarana şi anumiţi compuşi din ceaiuri, dar şi administrarea de medicamente antidepresive, de tiroidă sau cele pentru tratamentul răcelilor pot stimula producerea transpiraţie.

      Răspunde
  8. Mariana

    De cateva luni am observat pe propria-mi piele ca fibrele sunt esentiale pentru un tranzit mai bun! Iar tranzitul bun ajuta si mentinerea greutatii potrivite si eliminarea toxinelor si un plus de energie! Va recomand din suflet sa incercati sa introduceti cat mai multe fibre in alimentatia dvs. si veti vedea pe propriul organism ca nu sunt doar povesti!

    Răspunde
  9. Dorin

    Explicatii legate de trenspiratia excesiva ma ajuta si pe mine. Am incercat toate deodorantele exisitente pe piata, dar nici un rezultat. Multumesc si daca mai aveti si alte informatii…eu le primesc si le urmez cu mare atentie!

    Răspunde
    1. Maria

      Eu am inceput sa folosesx antipersirantul prietenului meu, si sincer am observat ca da rezultate mult mai bune decat cele pentru femei!🙂

      Răspunde
    1. adminslabire Autor articol

      Cantitatea orientativă de ColonHelp în funcţie de greutate:
      sub 55 kg − 1 linguriţă dozatoare pe zi
      55-80 kg − 1,5-2 linguriţe pe zi
      80-110 kg − 2-3 linguriţe pe zi
      peste 110 kg − 3-4 linguriţe pe zi

      Răspunde
  10. Manuela

    Nu stiam ca administrarea de medicamente antidepresive, de tiroidă sau cele pentru tratamentul răcelilor pot stimula producerea transpiraţie…Foarte interesant! Chiar am gasit informatii noi pe site-urile dvs.!

    Răspunde
  11. Giorgiana

    Manuela tu chiar ai aflat informatii noi, dar nu pot sa cred ca tu nu stiai ca tratamentele impotriva racelilor pot stimula producerea transpiraţie, despre celelalte nici eu nu stiam.

    Răspunde
  12. Manuela

    🙂 Ba da Georgiana, de cele de raceala stiam! Despre cele antidepresive si tiroide nu stiam! Dar nu poti nega ca nu sunt interesante articolele de lor!😉

    Răspunde
  13. Cristina Mihalache

    Nucile se pot manca la orice ora din zi? Seara nu cad greu la fiere? Eu stiu ca sunt pline de ulei…apropo..o noua moda: uleiul de miez de nuca. Ne puteti spune cate ceva despre acest ulei?

    Răspunde

Lasă un răspuns

